Zarządzenie Nr 132/2024 Wójta Gminy Ludwin z dnia 09.10.2024 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru robót dotyczących zadania pn. Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L
132/2024
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru robót dotyczących zadania pn. "Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic, Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L"
Zarządzenie Nr 132/2024 Wójta Gminy Ludwin z dnia 09.10.2024 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru robót dotyczących zadania pn. "Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic, Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L"
Pliki do pobrania:
ilość wyświetleń: 2
Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2024-10-11 Monika Gryglicka
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: przez Monika Gryglicka
wytworzenie informacji: 2024-10-11 Monika Gryglicka
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: przez Monika Gryglicka
Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr