Zarządzenie Nr 132/2024 Wójta Gminy Ludwin z dnia 09.10.2024 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru robót dotyczących zadania pn. Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L


    132/2024
    132/2024
    w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru robót dotyczących zadania pn. "Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic, Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L"
    Zarządzenie Nr 132/2024 Wójta Gminy Ludwin z dnia 09.10.2024 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru robót dotyczących zadania pn. "Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic, Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L"

    Pliki do pobrania:


    ilość wyświetleń: 2
    Osoba odpowiedzialna za:
    wytworzenie informacji: 2024-10-11 Monika Gryglicka
    wprowadzenie informacji do podstrony BIP: przez Monika Gryglicka
    Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr

    góra